تور استانبول
تور استانبول,هزینه تور استانبول,قیمت تور استانبول

کیف پول HD چیست؟ تمام آنچه نیاز است بدانید
این نام نوعی نمونه کارها است که در رمزگذاری ارز دیجیتال مرتبط و فعال است ، مانند بیت کوین و اتریوم که به کیف پول HD معروف است و اکنون اکثر کاربران فعال در رمزگذاری ارز از کیف پول HD آگاه هستند. بعداً با خواندن جزئیات بیشتر بیشتر خواهید آموخت.

اما به طور خلاصه ، کیف پول HD یک "جفت کلید جدید" از "جفت کلید اصلی" برای هر معامله رمزگذاری (یک جفت کلید اصلی) ایجاد می کند تا امنیت و امنیت را بهبود بخشد. کلید عمومی و خصوصی). ساختار سلسله مراتبی آن شبیه درخت است ، کلید اصلی "تعریف" جفت کلید است که در سلسله مراتب دنبال می شود.
همانطور که گفته شد ، کیف پول HD یک "جفت کلید جدید" را از "جفت کلید اصلی" برای هر معامله رمزگذاری ایجاد می کند تا امنیت و امنیت را بهبود بخشد. ساختار سلسله مراتبی آن مانند یک درخت است ، با کلید اصلی "تعریف" جفت کلیدهایی که در سلسله مراتب دنبال می شوند. کیف پول های HD از ارزهای مختلفی پشتیبانی می کنند و با یک عبارت بازیابی خاص قابل بازیابی و دسترسی هستند. بیشتر نمونه کارها به صورت سلسله مراتبی تعیین می شوند.

برای مطالعه در مورد کیف پول های کاغذی کلیک کنید.

زمان قبل از کیف پول HD: کیف پول های نامشخص ND
سال ها پیش ، کیف پول های غیر قطعی (ND) یا بیت کوین جفت های کلیدی تصادفی ایجاد کردند که می تواند به عنوان آدرس ها برای دریافت و تغییر استفاده شود. آنها هیچ چیز مشترکی ندارند ، به این معنی که شما باید از هر جفت کلید به صورت جداگانه پشتیبان تهیه کنید و هنگام خرید و فروش رمزنگاری خود ، تمام کلیدهای معامله را پیگیری کنید.

کیف پول های ND از این نظر "غیرقطعی" هستند که هیچ جفت کلید دیگری برای گرفتن جفت کلید وجود ندارد. از اواسط سال 2010 ، این کیف پول ها تا حد زیادی جایگزین کیف پول های HD شده اند.

پیشرفت کیف پول HD
در سال 2012 ، کیف پول های HD با BIP 32 ، پروتکل افزایش بیت کوین که امکان ایجاد ساختار سلسله مراتبی درخت کیف پول را فراهم می کند ، امکان پذیر شد. به سرعت در بین علاقه مندان به ارزهای رمزپایه بسیار محبوب شد و اوراق بهادار بی شماری با این ساختار خیلی زود وارد بازار شد.

کیف پول HD دارای یک جفت کلید اصلی است: یک کلید عمومی (XPUB) و یک کلید خصوصی خصوصی (XPRIV). XPRIV کلیه کلیدهای خصوصی را تولید می کند.


XPUB می تواند موجودی کلیه کلیدهای عمومی موجود در کیف پول را مشاهده کند. این ساختار مشکل ساز کاربران را مجبور به تولید کلیدهای معاملاتی خودشان کرد. برخلاف سلف نامشخص آن ، تمام آدرس های کیف پول HD می توانند از کلید اصلی تولید شوند ، بنابراین نیازی به ذخیره چندین جفت کلید نیست.
در کیف پول HD ، جفت کلید به عنوان یک اساس عمل می کند ، سپس به کلیدهای خصوصی برای ارزهای رمزپایه مختلف - و از آنجا به جفت کلید برای هر معامله منشعب می شود. BIP 44 ، یکی دیگر از پروتکل های بازیابی ، یک ساختار درختی خاص با قابلیت داشتن چندین حساب ایجاد می کند.

برای مطالعه کیف پول الکتروم کلیک کنید.

کیف پول های HD حریم خصوصی بیشتری نسبت به کیف پول های ND ارائه می دهند زیرا جفت کلید برای هر تراکنش به طور خودکار بدست می آید. از آنجا که بیت کوین و بلاک چین های دیگر دفاتر عمومی هستند ، تعادل آدرس دانش عمومی است. با این حال ، چون چندین URL دارید ، دیگران ممکن است ندانند کدام URL ها مربوط به شما هستند و غیره. - به شرطی که XPUB خود را به اشتراک نگذاشته باشید. XPUB شما می تواند تمام مانده های شما را نشان دهد ، بنابراین هرگز نباید به اشتراک گذاشته شود.

علاوه بر حریم خصوصی ، کیف پول های HD از امنیت بیشتری برخوردار هستند زیرا هر معامله در آدرس دیگری دریافت می شود. شخصی برای دسترسی به لیست چند رمزگذاری شما به چندین کلید خصوصی نیاز دارد - به شرطی که XPRIV خود را به اشتراک نگذاشته باشید. و بیشتر کیف پول های HD حتی به اشتراک گذاشتن اطلاعات محرمانه مانند جفت کلید اصلی آنها را غیرممکن می کند.

با این حال ، پیشرفت دیگری در کیف پول های HD BIP 39 بود که به کاربران اجازه می داد جفت کلید اصلی خود را - و از این رو کیف پول های خود - را به عنوان یک عبارت بازیابی نگه دارند. ریکاوری معمولاً یک عبارت 12 ، 18 یا 24 کلمه ای است که اگر به کیف پول خود دسترسی ندارید یا عملکرد خود را از دست داده اید باید از آن پشتیبان تهیه و ذخیره شود.

این عبارت به شما امکان می دهد کیف پول و همه موجودی های مربوطه را از نو بسازید. به همین دلیل ، باید به عنوان یک راز مطلق آفلاین نگه داشته شود. اگر آن را گم کنید - و کیف پول خود را گم کنید یا پین خود را فراموش کنید - پول شما برای همیشه از دست می رود.

 

مرجع : کیف پول اچ دی (HD) چیست؟ هر آنچه باید بدانید


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 24 مرداد 1400برچسب:, :: 15:31 :: توسط : Kusadasi-tour

درباره وبلاگ
به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: